ÖİŞLİ VETERİNER KLİNİĞİ

Merkez Mah. Kocamansur Sokak No:25/1
Okmeydanı, Şişli / İstanbul

ÖİŞLİ VETERİNER KLİNİĞİ HAKKINDA

Şişli veteriner kliniği, Vet. Hekim Aynur Sultan tarafından İstanbul ilinin Şişli semtinde kurulmuş olup halen hizmet vermektedir. Kurulduğu günden beri temel misyonu teknik bilgisini yan yana getirerek sevimli dostlarımıza daha fazla yardımcı olabilmek ve onların da insanlar kadar sağlıklı bir hayat sürmesine yardımcı olabilmektir.

Şişli veteriner kliniği, hastalarımızın teşhis ve tedavisinde kullanılmak üzere gerekli ve yeterli tüm teknik donanıma sahip bir kliniktir. Klinik hekimimiz Veteriner Hekim Aynur Sultan, 1991 yılında İstanbul Üniversitesi Veterinerlik Fakültesinden mezun olmuştur.

Kliniğimizde kedi, köpek başta olmak üzere, kuş, balık ve egzotik hayvanların sağlık sorunlarını gidermek için hizmet sunmaktayız. Tecrübeli hekimimiz , ileri düzeydeki ekipman ve tıbbi cihazların yardımıyla dostlarınızın problemlerini gidermek için çalışmaktayız. Rutin kontrollerde ya da istenmeyen hastalıklar veya acil durumlarda kliniğimizde yapılan ayrıntılı muayene, kısa sürede konulan teşhis ve doğru tedavi yöntemleri ile dostlarınızın tüm ihtiyaçlarını karşılamaktayız. Deri, göz, kulak, paraziter ve viral hastalıklar, sindirim ve solunum hastalıkları, üriner ve jinekolojik hastalıklar, acil müdahale gerektiren durumlar, ortopedik problemler, kalp ve dolaşım sistemi hastalıklarının teşhis ve tedavisi kliniğimizde yapılmaktadır.

Sevgili dostlarınızın tüm sağlık ve yaşamsal sorunlarında güvenle kliniğimize emanet edebilirsiniz.

4.0

Şişli veteriner kliniği İstanbul ili Şişli ilçesinde veteriner kliniği olarak sizlere hizmet vermektedir. Klinik bilgileri editörlerimiz tarafından incelenmiş, düzenlenmiş ve yayına alınmıştır. Yorum kurallarına uymuyan gönderileriniz onaylanmayactır. Size ve minik dostlarımıza sağlıklı,neşeli günler dileriz.

Merkez Mah. Kocamansur Sokak No:25/1
Okmeydanı, Şişli / İstanbul