RÖNESANS VETERİNER KLİNİĞİ

Alsancak Mah. 1434 Sokak, No:3/A Anma Apartman
Alsancak, Konak / İzmir

RÖNESANS VETERİNER KLİNİĞİ HAKKINDA

Rönesans Veteriner İzmir’in merkezinde, Alsancak semtinde 7 gün 24 saat köpek hastalıkları, kedi hastalıkları ve koruyucu veteriner sağlık hizmetleri alanında faliyet gösteren 2007 yılında kurulmuş bir kliniktir. Kurulduğu günden günümüze, İzmir’de gece açık veteriner hizmetlerini konusunda uzmanlaşan profesyonel kadrosu ile başarılı bir şekilde sürdürmektedir. Rönesans Veteriner, 24 saat veteriner sağlık hizmeti ile İzmir’de veteriner hizmetlerini Bostanlı, Karşıyaka, Bornova, Buca, Göztepe, Çeşme, Alaçatı, Urla, Çiğli, Güzelbahçe gibi semt ve ilçelerin yanı sıra çevre illerden Aydın, Denizli ve Manisa’daki hayvanseverlere ve minik dostlarımıza sunmaktan mutluluk duymuştur.

Amacımız, hasta ve hasta sahiplerimiz için çağdaş ve teknolojik bir ortamda küçük dostlarımızın önce sağlığını rutin aşı ile hastalıklardan, iç parazit ve kene, pire gibi dış parazitlerden korumaktır. Bünyemizde veteriner hekimler tarafından yapılan sağlık kontrolleri, gerektiğinde yine kendi bünyemizde yapılan tahlil ve tetkikler ile vakit kaybetmeden direkt teşhise gidilebilmektedir. Gerektiğinde kemik ve eklem ameliyatları, kanser cerrahisi, organ cerrahisi ve kısırlaştırma 12 yıllık ameliyat tecrübesiyle Veteriner Hekim Doğa ERDİNÇ ve ekibi ile başarıyla yapılmaktadır.

Rönesans Veteriner’de, 24 saat sahipli ya da sahipsiz hayvan ayırt etmeden, bütün dostlarımıza ayrım gözetmeksizin en hassas ilgi ve kalitede hizmet verilmektedir.

Kliniğimiz hekimleri güncel gelişmeleri katıldığı yurtiçi ve yurtdışında ki seminer ve kongreler ile en güncel teşhis ve tedavi yöntemlerini öğrenmek için sıkı bir şekilde takip etmektedir.

“Sağlıklı hayvan, mutlu insan!” sloganı ile yola çıkıp her gün şifa ve mutluluk dağıtmak için çabalıyoruz.

Rönesans veteriner kliniği İzmir ili Konak ilçesinde veteriner kliniği olarak sizlere hizmet vermektedir. Klinik bilgileri editörlerimiz tarafından incelenmiş, düzenlenmiş ve yayına alınmıştır. Yorum kurallarına uymuyan gönderileriniz onaylanmayactır. Size ve minik dostlarımıza sağlıklı,neşeli günler dileriz.

Alsancak Mah. 1434 Sokak, No:3/A Anma Apartman
Alsancak, Konak / İzmir