LİVA VETERİNER KLİNİĞİ

Gürpınar, Beylikdüzü / İstanbul

Pzr 11:00 - 19:00

LİVA VETERİNER KLİNİĞİ HAKKINDA

Beylikdüzü Liva Veteriner Kliniği Beylikdüzü'nde hizmet vermek amacıyla deneyimli veteriner hekimler tarafından kurulmuştur. Amacımız bir Beylikdüzü veteriner kliniği olarak çevremizdeki sevgili dostlarımıza yardımcı olmaktır. Bu sebeple yıllardır katıldığımız ve düzenlediğimiz seminer ve kongrelerle kendimizi geliştiriyor, en yeni teknik ve bilgilerle bilimin ışığından faydalanmaya devam ediyor ve edeceğiz. Evde muayene ve evde aşı hizmeti ile size bir telefon uzağındayız. Hemogram tam kan sayımı, biyokimyasal kan analizleri, viral hastalık testleri, hormon testleri, alerji testleri, mantar testleri, vb. Testler ile laboratuvar ımız hizmet vermektedir. Kedi traş ve köpek traş ve banyo işlemlerinde pet kuaför bölümümüz. Hizmetinizdedir. Haftanın her günü makine traşı cuma günleri ise makas traşı bulunmaktadır

4.0

Liva veteriner kliniği İstanbul ili Beylikdüzü ilçesinde veteriner kliniği olarak sizlere hizmet vermektedir. Klinik bilgileri editörlerimiz tarafından incelenmiş, düzenlenmiş ve yayına alınmıştır. Yorum kurallarına uymuyan gönderileriniz onaylanmayactır. Size ve minik dostlarımıza sağlıklı,neşeli günler dileriz.

Adnan Kahveci Mah. Anadolu Caddesi Buse Sokak Günyüzü Park Evleri 2 No:3/1z
Gürpınar, Beylikdüzü / İstanbul