JASMİN VETERİNER KLİNİĞİ

Kurtköy Mah. Seyit Onbaşı Sok. No: 29/A
Yenişehir, Pendik / İstanbul

JASMİN VETERİNER KLİNİĞİ HAKKINDA

İleri düzeydeki ekipman ve tıbbi cihazların yardımıyla dostlarınızın problemlerini gidermek için çalışmaktayız. Rutin kontrollerde ya da istenmeyen hastalıklar veya acil durumlarda kliniğimizde yapılan ayrıntılı muayene, kısa sürede konulan teşhis ve doğru tedavi yöntemleri ile dostlarınızın tüm ihtiyaçlarını karşılamaktayız.

Kedi, köpek, kuş, hamster, tavşan v.b. dostlarımızın genel muayene, teşhis ve tedavi hizmetlerini vermekteyiz. Doğru teşhisi yapmak ve etkili tedavileri uygulamak adına dışkı tahlili, kan sayımı, karaciğer fonksiyon testleri, böbrek fonksiyon testleri v.b. testleri uygulamaktayız. Yapılan muayene ve tetkikler sonucu tedavisi gerçekleştirilecek olan cerrahi operasyonlar yapmaktayız.

Yasalar ile yurt dışına giriş çıkışlarda ve pet kayıt sisteminin yenilenmesi nedeniyle yurt içinde de zorunlu hale gelen microchip uygulamaları çalınma ve kaybolma gibi bir durumda hasta sahiplerimize petlerine ulaşma kolaylığı sağlıyoruz.

4.0

Jasmin veteriner kliniği İstanbul ili Pendik ilçesinde veteriner kliniği olarak sizlere hizmet vermektedir. Klinik bilgileri editörlerimiz tarafından incelenmiş, düzenlenmiş ve yayına alınmıştır. Yorum kurallarına uymuyan gönderileriniz onaylanmayactır. Size ve minik dostlarımıza sağlıklı,neşeli günler dileriz.

Kurtköy Mah. Seyit Onbaşı Sok. No: 29/A
Yenişehir, Pendik / İstanbul