ÇAPA VETERİNER KLİĞİNİ

Topkapı Mah. Gureba Hastanesi Caddesi No:52
Topkapı, Fatih / İstanbul

ÇAPA VETERİNER KLİĞİNİ HAKKINDA

Misyonumuz minik dostlarımızın yaşam kalitesini yükseltmek ve havyan sağlık hizmetlerini veteriner hekimliğin ulaştığı en üst düzeyde sunabilmektir.

Kliniğimiz tam donanımlı evcil hayvan muayenehanesi olarak İstanbul Fatih’te hizmet vermektedir. Evcil hayvanlarınızın yaşamları boyunca hak ettikleri kaliteli sağlık hizmetlerini sunmak birincil hedefimizdir.

Çapa Veteriner Kliniği’nde dinamik kadromuzla genç ve sağlıklı evcil hayvanlarınızın rutin sağ lık hizmetlerinin yanı sıra , yaşlanma ile birlikte ortaya çıkabilecek hastalıkların ve bulaşıcı hastalıkların erken tanısı, tedavileri yapılabilmektedir. Kedi, köpek, papağan, muhabbet kuşu, tavşan, kanarya vb. gibi evcil hayvanların yaşamları boyunca gerekli olabilecek tüm tıbbi ve cerrahi müdahaleleri yapabilecek kapasiteye sahip olan kuruluşumuz bu hizmetleri verebilecek donanımlara sahiptir.

Çapa veteriner kliğini İstanbul ili Fatih ilçesinde veteriner kliniği olarak sizlere hizmet vermektedir. Klinik bilgileri editörlerimiz tarafından incelenmiş, düzenlenmiş ve yayına alınmıştır. Yorum kurallarına uymuyan gönderileriniz onaylanmayactır. Size ve minik dostlarımıza sağlıklı,neşeli günler dileriz.

Topkapı Mah. Gureba Hastanesi Caddesi No:52
Topkapı, Fatih / İstanbul