ALİŞ VETERİNER KLİNİĞİ

Merkezefendi Mah. Gümüşsuyu Davutpaşa Caddesi No:62/A
Seyitnizam, Zeytinburnu / İstanbul

ALİŞ VETERİNER KLİNİĞİ HAKKINDA

Polikliniğimizde genç ve sağlıklı evcil hayvanlarınızın rutin sağlık hizmetlerinin yanı sıra minik dostlarınızın acil durumlarında 7 gün 24 saat profesyonel hizmet vermekteyiz. Dostlarınızın sağlıklı olarak uzun bir süre sizlerle beraber yaşayabilmesi için peryodik aşılamalar ve sağlık kontrolleriyle siz hayvan dostları için büyük önem taşımaktadır.
Ayrıca hasta ve otel pansiyon hizmetlerinin yanısıra Pet kuaför bölümümüzde evcil hayvanlarınızda gözden kaçırabileceğiniz ektoparazitlerin kontrolü sağlanmakta ve aynı zamandan köpek ve kedilerde başlangıç aşamasında gözden kaçabilen mantar ve uyuz gibi cilt hastalıklarının kontrol edilmesi oluşabilecek hastalıkların erken teşhis ve tedavisi gerçekleşmektedir.
Fatih, Zeytinburnu, Bakırköy ve civar bölgelerde Klinik hizmetlerimiz Teşhis ve Tedavi, Ağız ve Diş Sağlığı, Cerrahi Hizmetler, Acil Veteriner Kliniği, Aşılama ve Aşı Takibi ve Laboratuvar Hizmetleri vermektedir.
İstanbul Avrupa ve Asya kıtasın da ikamet eden siz değerli hayvan severlerin minik dostlarını ağırlamak için oluşturduğumuz konaklama hizmeti vermekteyiz.Gözünüz arkada kalmadan seyahate çıkabilirsiniz.Pansiyonumuz 24 saat veteriner hekim gözetimindedir.
Fatih, Zeytinburnu, Bakırköy, Aksaray, Çapa ve civar bölgelerde Patili dostlarımıza Kuaför hizmetlerimiz yalnızca tıraş ve banyo olmayıp aynı zamanda cilt ve tırnak bakımları yapılmaktadır.

Aliş veteriner kliniği İstanbul ili Zeytinburnu ilçesinde veteriner kliniği olarak sizlere hizmet vermektedir. Klinik bilgileri editörlerimiz tarafından incelenmiş, düzenlenmiş ve yayına alınmıştır. Yorum kurallarına uymuyan gönderileriniz onaylanmayactır. Size ve minik dostlarımıza sağlıklı,neşeli günler dileriz.

Merkezefendi Mah. Gümüşsuyu Davutpaşa Caddesi No:62/A
Seyitnizam, Zeytinburnu / İstanbul